Voor het verhogen van de winst word, als middel,  vaak gedacht aan het verhogen van de omzet. Begrijpelijk, echter het verhogen van de omzet is vaak afhankelijk van vele factoren.

Factoren die u dikwijls niet kunt beïnvloeden.

Het verlagen van de inkoopprijzen is iets waar u wèl invloed op kunt uitoefenen. En dat, veelal met een fractie van de inspanning die het kost om uw omzet te verhogen.

Onze inkoopspecialist Henk Mulder legt het hieronder, in één minuut, graag uit.

Wilt u weten welke keuze u moet maken om uw winst te verbeteren? We hebben hiervoor een gratis Excel bestand gemaakt. Door het invullen van enkele gegevens ziet u in één oogopslag of u zich het beste kunt focussen op uw inkoop of toch voor een omzet verhoging kunt gaan. Uiteraard kan een combinatie ook!

Geïnteresseerd in een vrijblijvend gesprek over de mogelijkheden van Tresviri bij het realiseren van uw inkoopbesparing?

Bel ons en maak een afspraak!

https://youtu.be/qwsfKVHDkWU

Categories:

Tags:

Comments are closed